Welkom bij www.post120.nl!

Verzenden & retouren

Verzenden & retourneren
Omdat onze artikelen via internet worden gekocht, niet van tevoren kunnen worden geprobeerd en ongezien zijn gekocht, hebben we het volgende retour- en ruilbeleid voor klantenservice ontwikkeld. Natuurlijk hopen we dat u tevreden bent met uw selectie. Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw selectie, is ons terugkeer- en ruilbeleid als volgt:
Voor retourneren:
Items kunnen worden geretourneerd voor een terugbetaling of omruiling met 7 dagen na de datum van aankoop. Maar de reden voor het door uzelf veroorzaakte rendement (bijvoorbeeld de grootte, de kleur die u kiest) kan niet worden geaccepteerd. Retourzendingen kunnen binnen 7 dagen na ontvangst worden teruggestuurd, alle geretourneerde artikelen moeten nooit zijn gebruikt en in nieuwe staat zijn. Alle teruggestuurde pakketten moeten verzekerd zijn. Wat betreft het retourneren van juiste items voor een terugbetaling: alle geretourneerde artikelen zijn onderhevig aan een behandelingsvergoeding van 5% en verzendkosten. Kopers zijn altijd verantwoordelijk voor de verzendkosten. Voor sepciale omstandigheden kan een partnerschap met zakelijke partners vereist zijn. Neem voor meer informatie contact op met onze klantenservice.
Voor ruilen:
We accepteren alleen beurzen voor nieuwe en nooit gebruikte artikelen met alle accessoires en verpakkingen. Stuur de artikelen binnen 7 dagen na ontvangst terug. Alle retourpakketten moeten zijn verzekerd, uitwisselingen worden binnen 5-7 dagen verzonden zodra de retourzending is ontvangen. Kopers zijn altijd verantwoordelijk voor de verzendkosten.
Belangrijke mededeling:
1. Hoewel we u een 100% probleemloos retourbeleid bieden, gezien de tijd en het geldverbruik, stellen we het zeer op prijs als u al uw vragen en zorgen duidelijk kunt maken voordat u uw bestelling plaatst.
2. Neem eerst contact op met onze klantenservice voor het retouradres.
3. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verlies als het geretourneerde pakket verloren gaat tijdens de verzending, moet het originele postbonnetje worden bewaard om de schadevergoeding te eisen.
Terug